• Feed RSS

Pages

10 Nisan 2011 Pazar

Asla vazgeçme..(Fenerbahçe 3-1 Eskişehir)




Fenerbahçe Maça biraz değişik , hiç beklenmedik bir kadroyla başladı..Açıkcası beklememekten ziyade şaşkınlıkta oldu kadroyu görünce ; iyi yönde tabiki..Caneri galatasaraydada cska dada sol açıkta oldukça etkili buluyordum..Ancak Aykut hocadan böyle bir hamle beklemiyordum açıkcası..

Maça eskişehir daha iyi başlamadı ama organize atağıyla bir an acaba dedirtti..Ardından oldukça Sakin oynayan bir Fenerbahçe vardı 1-2 dakika sonra sergenin chelsea ye attığı golün benzerini caner attı , defans hatası olduğu kadar canerin beceriside vardı golde..Caner çok çok iyi oynadı gerçekten , Tuncay şanlıyı gördüm ben solda..

Emre Belozoglu faktörünü unutmamak lazım o varsa özer yok özer yoksa sorunda yok..cristianda orta sahada oldukça etkiliydi onuda atlamamak lazım.

Kaptan vardı bide 2 asistle gene ön plana çıktı..Hani pes te falan bi oyuncu yaparsınızda her hafta onu maçın oyuncusu yapmaya çalışırsınız ya , işte alex bunun ete kemiğe bürünmüş hali biri alexe sürekli güç veriyor oynatıyor..

Korkuyorum alexsizlikten bir çok maçı kendi insiyatif alarak çevirdi bu adam 7 yıl boyunca..o olmasaydı bu maçları hep kaybederdik belkide..olmayacak o 2 sene sonra ne olacak o zaman acaba ?

6 Hafta kaldı ligin bitmesine asla vazgeçme hep böyle sakin oyna fenerbahçe şampiyonluk zor değil ama ne yap et puan kaybetme fenerbahçe...Şampiyonluk geliyor........

0 yorum:

Yorum Gönder