• Feed RSS

Pages

23 Eylül 2011 Cuma

Kayserispor - Fenerbahçe Maç öncesi (ideal maç kadrosu)

resme tıklayarak büyütebilirsiniz


Maç bu akşam saat 20:00 de başlayacak..3 günde bir maç olduğu için pek heyecanlı bir maç olması beklenemez..ayrıca 7 oyuncumuz sakat , çok zor maç olacak..

Ancak kayserispor çok formsuz mutlaka ama mutlaka 3 puan alabilmemiz lazım..yukarıdaki kadronunda bunu başarabileceğine inanıyorum..

Formsuz semihin kesilmesi lazım diye düşünüyorum ; ayrıca ilk yarı stoch ve özer'in denenmesinden yanayım..stoch takıma her halukarda katkı sağlar , özer ise hazırlık döneminde çok başarılı gözüktü..Bunların ikinci yarı değilde ilk yarı oyuna sokulması , kötü oynadıkları takdirde ikinci yarı çıkarılmaları daha mantıklı olur bence..Ayrıca issiar dia da ikinci yarı çok önemli bir alternatif olabilir..Herzamanki gibi Alex',in performansı çok önemli olacak tabiki..

Zayıf kayseriyi yenip şu zor zamanlarda bu puanları kazanmak ileriki zamanlarda (özellikle son haftalarda) bizim için çok iyi olacaktır.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bence Bekir ve Orhan'ın yerini değiştirsek daha iyi olur. Bekir iyi bir stoper, Orhan'da çok daha iyi hucuma cıkan bir bek. Onun dışında katılıyorum, ben de böyle bir kadro istiyorum.

Stoch yerine Dia'da olabilr zira arka alanda oldukça açık alan bulabiliriz. Stoch'tan da 2. yaır mutlaka ama mutlaka faydalanmamız gerek.
Yanlış biliyor da olabilirim.
Bu arada Özer'i gerçekten seven birisi olarak oynayıp başarılı olmasını çok itiyorum. Fakat sanırım sakat ya da sakatlıktan yeni çıktı.

Harun dedi ki...

bekir orhan değişikliği oyun içersinde olabilir olurda sıkıntı değil.

stoch ve özerin ilk yarı oynamasını istememin sebebide belirttiğim gibi ikinci yarı çıkarılabilme güzelliğinin olması..ikinci yarı özer ve stoch yerine sezer ve dia alınabilir mesela..

Yorum Gönder